Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2015 01:28 - "Човек" от Ада
Автор: sunsandsea Категория: Тя и той   
Прочетен: 507 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Какъв страхотен живот води, човек който може да се забавлява когато си поиска и не са му проблем парите, но каква житейска цена плаща за това? Той употребява наркотици, алкохол и проститутки. Външният му вид и държанието му разкриват, че някога той е бил нормален мъж, но не и днес. Днес той е забравил къде се намира собствената му граница. Не чувства нищо в този живот и точно затова пие и взима наркотици. Той не иска да разбира думата любов защото нито може да я даде на себе си, нито някой му я е давал като малък. На жена си може да каже "аз вече не съм човека за когото си се оженила" и да не се прибере в следващите три дена. Тя е заместила майка му и това за него е достатъчно да не я напусне изцяло. Той винаги е сам макар и да изглежда че не е. Купуването на компания за него пак е самота. Той не разчита на никой и няма истински приятели дори да се заблуждава, че има. Той иска на него да гледат като на пари защото в миналото не ги е имал и никой не го е уважавал и зачитал. Днес го уважават главно заради това, но не го харесват. На пръв поглед не изглежда лош, но не стигайте до втори поглед. Около него сякаш има пет бетонени стени - никой не знае какво се крие зад тях. За мен той е изгубил себе си или на кратко казано изроден - изрод, което е отрицателно, но имам пред вид друго. Когато едно лице има някакви вярвания и ценности в живота, но после ги потъпква и ги прекрачва и започва да си противоречи тогава настъпва една фаза позната като деградация на личността. Представям си сега какво си казва сега докато чете това "аз щ"ти еба майката" и го казва защото е беззащитен и знае, че това е вярно. Аз бях близо до него, чувах сърцето му, исках той да е щастлив, но видях кръга в който той се върти от години. Този кръг го е направил нещастен, но той продължава да е в него и защо питам аз? За пари. Вчера му благодарих за това че се държа толкова гадно с мен по Вайбъра, днес исках да му благодаря, че ме накара да разбера колко струват парите спрямо любовта. Нищо не струват, нищо, дори той знае че не може да си купи щастие с тях, колкото и изтъркано да звучи. Наркотиците, алкохола и проститутките са фалшиво временно щастие с цел забрава и после като се събудиш какво става? Омраза към себе си. Едно е да знаеш, друго е да разбираш, а разбирането е свързано с това сам да се убедиш. Не за първи път присъствам на трагедията на живота на някого, но всеки както казах си избира какъв да бъде живота му и всеки сам намира истините за себе си и по тях живее по определен начин. Когато няма кой да те извади от заблудата, че ти правиш нещо защото така или иначе ще се случи едикакво си е лошо, защото там си оставаш цял живот и губиш най-ценното - сърцето си. 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sunsandsea
Категория: Лични дневници
Прочетен: 14176
Постинги: 6
Коментари: 2
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930